Skautský slib 5.2.2017

12.02.2017

5.2.2017 - Skautský slib na Hovězí

(Dazul) Měl jsem tu čest být pozvaný na netypickou akci - skautský slib dospěláků, kteří na Hovězí založili nový oddíl. Pominu-li fakt, že nový skautský oddíl nevzniká příliš často, skautský slib až v dospělém věku není také statisticky častou událostí. Ale přiznám se, že nejvíc mne lákala příležitost se seznámit s mladými rodiči, kteří nejen pro své vlastní děti, založili na dědině "oddíl". Samozřejmě, že mi ihned běžela hlavou paralela mezi naší ŠESTKOU a hověžanama. I když je Hovězí co do počtu obyvatel raz tak velké co Kateřinice, zdá se, že by se tamní zastupitelstvo mohlo zachovat stejně prozíravě jako před 20 lety zastupitelstvo Kateřinic : -)

Slavnostní oheň vzorově připravil Mazánek (fakt dobrý!), takže když jsme dorazili na místo, v podstatě jsme jen sundali bundy a slibový oheň zapálili.

Myslel jsem si, že nám možná bude trochu zima, ale opak byl pravdou. Navíc vše probíhalo spontálně a přirozeně. Od zapálení ohně přes zpěv skautské i státní hymny, stejně tak i večerky. Deninda každého z pěti nových skautů důstojně přivítala do naší velké skautské rodiny a připnula slibový odnak. Kdo chtěl promluvil (nejvíc toho napovídal stejně Pajtáš a já), slovo dostal i hovězský bratr farář.

Samozřejmě, že se mi vybavil slibový oheň našeho Radka, který svůj skautský slib pronášel u ohně v přítomnosti kateřinického pana farářa. No prostě mi hlavou běžela spousta paralel ...

Příjemným překvapením pro mne bylo, když se z Šárky vyklubala učitelka, která učí na stejné škole jako naše Kikina, ví přesně které děcka chodí do ŠESTKY, zná dobře Lilu z Žab, .... Prostě - skaut všude bratry má : -)

Stejně tak jsem rád, že už znám jednoho ze čtyř meteorologů z Lysé hory, dalšího odhadce nemovitostí, ... a hlavně šestici úžasných mladých lidí, kterým je dáno aby společně vykonali kus dobrého díla.

© 2016 Skaut Hovězí. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky